Profil

Kategori B med Automatgear eller Manuelt gear, Førstegangserhververe + Kontrollerende prøve + Kørselsforbud/Særlig køreundervisning + Rutinetimer + Glatbane kursus

Køreskolen har nu eksisteret i 23 år. Mange foretrækker en kvinde som kørelærer, måske pga.  tålmodighed med den enkelte. I teorilokalet får du en personlig undervisning, som de fleste foretrækker og får mest ud af (ikke computerundervisning).

I denne køreskole undervises der altid af den samme kørelærer uanset om du har teori, er på banen eller har køretimer i skolevognen. Teorilokalet finder du på Rypevej 5, Rønnede - tæt på busholdeplads.

Her kan du få RÅD TIL KØREKORT - og blive en god bilist i trafikken. Du kan også opnå rabatter i køreskolen!!! Enten ved at betale hele lovpakken på een gang, eller hvis du består færdselsstyrelsens teoriprøve 1. gang med 0 fejl, så får du en gratis køretime af din køreskole oveni til en værdi af kr. 590,00.

Der tages hensyn (så vidt muligt) til den enkelte elev mht. indlæring. Når der planlægges køretimer, kan det være svært at opfylde alles ønsker på holdet. Du skal derfor forvente lidt fravær i din skole, da man skal følge en undervisningsplan, og alle elever på holdet skal nå at køre 2 x 45 min. hver uge i en periode.

VW Golf Sportsvan er bilerne, der bruges til øvelseskørsel, som er dejlig nem at køre i. Køreskolen har nu også Automatgear. Så du kan vælge, hvad der passer dig bedst.

Køretimer starter og slutter i Rønnede.

Køreskolen har teori undevisning enten mandage eller onsdage.

Køreskolen kan nu også tilbyde kørelektioner med Automatgear. Køreskolen er medlem af Dansk Kørelærer Union.