Teoriundervisning

NYHEDER:

Du kan vælge, om du vil følge et hold i teori hver: mandag eller hver onsdag på  Rypevej 5, Rønnede.  Se under Holdstart.

Der vil ALTID være små hold, så alle kan følge med i undervisningen.

Der er personlig undervisning, som de fleste får mest ud af, (ikke computerundervisning).

Førstegangserhververe skal gå til teori en gang om ugen. Du vil en af de første gange få en tid til manøvrebane. Når du har haft teori nogle gange og været på manøvrebane, begynder vi derefter at køre på vejen 2 x 45 min. hver uge inden den næste teoriaften, indtil du har kørt de første 14 lektioner ud af de 16 lovpligtige.

Du forbereder dig hjemme hver uge, enten ved at læse i Køreklars Teoribog eller anvende koden til E-læring. Begge koster kr. 240,00 pr. stk. som købes i køreskolen.

Teoriundervisning foregår på: Rypevej 5 i Rønnede. Består du færdselsstyrrelsens teoriprøve første gang med 0 fejl, får du af køreskolen en gratis køretime. Du er sandsynligvis klar til at erhverve dit kørekort efter ca. 3-4 mdr. Da der kan være ventetider på prøverne, kan det tage længere tid. Eller hvis du skal have mange ekstra kørelektioner. (Skal du have ekstra teori, kan du i alt gå til teori i 6 måneder uden ekstra betaling).

Alle førstegangserhververe til kørekort skal have et kursus i førstehjælp, der er færdselsrelateret. Så meld dig snarest til et kursus, du behøver ikke vente til du er startet på kørekort eller spørg evt. i din køreskole.

Der lægges vægt på en grundig og personlig teoriundervisning, hvor der anvendes det bedste undervisningsmateriale på storskærm. P.g.a. den personlige undervisning i teori, er der en høj beståelsesprocent i køreskolen.

Noget af det første du skal tænke på er: at få lavet en lægeattest. Du skal også medbringe et pasfoto, samt bestille tid til et 8 timers færdselsrelateret førstehjælpskursus. Du skal aflevere lægeattest og foto i køreskolen en af de første gange. Du skal også sætte penge af til et prøvegebyr til Færdselsstyrelsen kr. 1.170,00, som dækker både teori,- og køreprøve, hvis du består begge dele først gang.

Nyheder:

Små teorihold :-)

Alle er begejstret for dette !

Lær også at køre med Automat gear

Køreskolen er kendt for en høj beståelsesprocent pga. personlig undervisning.  Køreskolen er medlem af Dansk Kørelærer Union.